Σάββατο 27 Ιουνίου 2009

Παρασκευή 3/7 περνάει από συμβούλιο ο Θ. Ηλιόπουλος

Ο ένας από τους δυο εναπομείναντες φυλακισμένους της εξέγερσης του Δεκέμβρη, Θοδωρής Ηλιόπουλος, περνάει από συμβούλιο την Παρασκευή 3 Ιουλίου και ώρα 12 στο κτίριο 9 της Ευελπίδων.
Ο Πολωνός μετανάστης, δεν έχει κινήσει διαδικασίες αποφυλάκισης γιατί εκκρεμεί ένταλμα έκδοσης του στην Πολωνία.

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΗ

ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΜΗΡΟΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ