Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Σύντομη ενημέρωση για την πορεία το Σάββατο 24 Γενάρη στην Πτολεμαϊδα

Υπήρχε από νωρίς μικροφωνική στην κεντρική πλατεία. Τα συνθήματα της πορείας ήταν επιθετικά και ευρηματικά (δεν πάμε σπίτια μας εμείς, εσείς θα βγείτε σε σύνταξη νωρίς - γαλόνια καριέρα και στολή, δεν είναι τσιφλίκι των νέων η ζωή - ο δεκέμβρης ήταν η αρχή, οι εξεγέρσεις γίνονται μη μένεις θεατής κ.α.). Η πορεία είχε χαρακτήρα αντιπληροφόρισης. Κινήθηκε σε κεντρικούς δρόμους της πόλης. Επιλέξαμε να μήν πάμε στο τοπικό Α.Τ. Άλλωστε το έχουμε επισκεφτεί πολάκις τελευταία...Οι μπάτσοι πουθενά κοντά μας. Το τμήμα όμως ήταν για ακόμη μια φορά αποκλεισμένο από κάθε είδους ένστολους.
Με απλά λόγια: συνεχίζουν να φυλάνε τα τομάρια τους.

Συμμετείχαν
: Πολίτες στο δρόμο, Συνέλευση ενάντια στην παραπληροφόριση, ΝΑΡ, ΚΚΕ (μ-λ), Συνδικάτο ενέργειας "Εργατική Αλληλεγγύη¨, Εναλλακτική πρωτοβουλία δικηγόρων Θεσ/νίκης και αναρχικοί-αντιεξουσιαστές.
συντροφικά από Κοζάνη - Πτολεμαϊδα

συντροφικά
από Κοζάνη - Πτολεμαϊδα